26 Augusti

2012-08-26 / 20:47:00 © hejflisan.blogg.se
Hej hörrni! Har ni haft en bra helg? Det har jag. :)
I fredags skulle jag träffat Sirin, men det blev lite ändrade planer så istället sov jag hos Kalle.
 
Igår så käkade jag och Kalle middag hos hans jobbarkompis Adde i Hässelby.
Vi grillade och sen satt vi på hans balkong och snackade och hade trevligt hela kvällen.
Sen spårade det kanske ur lite mot slutet, haha, så idag har jag och Kalle mest legat och sovit hela dagen.
Hatar att vara bakis, fast nu mår jag mycket mycket bättra än när jag vaknade i morse såklart.
 
NU ska jag dricka lite citron te och sen ska jag nog gå och lägga mig, konstigt att
man kan vara så trött när man sovit nästan hela dagen. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback