Igår

2012-08-19 / 19:12:00 © hejflisan.blogg.se

Fantasifull rubrik, yeees!

Haha nej, men har varit rätt trött och seg idag så har inte orkat blogga.

Men det har inte direkt funnits något att blogga om heller, så ni har inte missat något!

Har mest legat i sängen och kollat på tv, hjälpt till att städa lite och sen ätit lite.

Men det vart lyckat igår iaf, Robbis verkade ha en kul kväll och det var trevligt osv... Hon är 18 nu! hihi

Tråkigt nog så tog jag inga bilder, men har några på min iphone så lägger väll upp dom så ni får se något kul iaf.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, känner mig inte super fräsch haha! Puss

- Michaela gillade att sitta i Robbis hall, hahaha

- Michaela, födelsedags barnet Robbis och jag 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback