Och snygg var han också

2012-08-10 / 20:03:36 © hejflisan.blogg.se
Just nu sitter jag i vardagsrummet med datorn i knäet. Idag har jag varit och fikat med min
älskling, min lillebror och min farmor. Farmor och Kalle har aldrig träffats innan så jag var lite osäker på hur det skulle gå,
ni vet hur jobbigt det kan vara om det blir tyst och ingen har något att säga...
Men som tur var så är varken min farmor eller min älskling särskillt tysta eller blyga någon av dem.
Så det blev en riktigt lyckad fika! Hon tyckte om honom jätte mycket haha...
Och efteråt fick jag höra:
"Åh Felicia han har så fina ögon! Och snygg var han också!"
Hon är gullig min farmor. :)

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

skönt de gick bra

2012-08-10 @ 22:06:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Nathalie

Haha vilken skön farmor du verkar ha! Skönt att det gick så bra förresten! :)

din blogg är verkligen fin också! :)

2012-08-11 @ 00:17:00
URL: http://nathaliieaulen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback