11 december

2012-12-11 / 14:00:00 © hejflisan.blogg.se
Hejsan! Nu är ännu en skoldag avklarad och jag kom väll hem för kanske 20 minuter sedan.
Hade en lugn dag i skolan idag, tittade på film på fotolektionen, lunchade med Michaela på Sandys och hade webbdesign som sista lektion... Ikväll ska jag träffa min boyfriend och vi hade väll tänkt att gå ut och käka middag någonstans, hoppas att det blir så iallafall hehe! Men nu har jag inget mer att skriva här så ni får väll njuta utav denna underbara webcam bild som jag precis tog med min lillebrors dator haha. Mitt hår ser riktigt blont ut, så blont är det iiinte i verkligheten kan jag tala om, blev nått skumt med ljuset tror jag... Pöss!
 

Kommentarer
Postat av: selina

Finis!

2012-12-11 @ 15:01:40
Postat av: josefine ♔

Söt! :D

2013-01-02 @ 03:13:19
URL: http://jlandgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback