Julafton 2012

2012-12-25 / 17:49:00 © hejflisan.blogg.se
Hejsan! Jag hade en super mysig julafton igår hemma hos min morbror och hans familj. Hela släkten var där förutom farmor och mormor som inte kunde komma... Men vi åt iaf massor av god julmat, tittade på Kalle Anka och så fick vi även besök av tomten, haha. Lite kul att se mina små kusiner få paket som var större än de själva, själv fick jag lite mindre paket, kuvert osv... ;)
Idag har jag bara varit hemma med familjen och ätit ännu mer julmat, gott, men är glad att man bara äter allt en gång om året haha! Men jag hoppas verkligen att ni alla har haft en super bra julafton och jag önskar er en super bra fortsättning! Puss ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Nu är julen nästan över, så tänkte kika in och hoppas att du haft en mysig jul!
kram

2012-12-26 @ 16:57:48
URL: http://adhdochfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback