Lite om igår

2012-10-14 / 21:32:00 © hejflisan.blogg.se
Just nu är jag hemma. Har kollat på Solsidan med min älskling men nu har han gått hem. Igår drog jag, tillsammans med Sirin, Tanya och 9 andra tjejer till en hemmafest i Telefonplan. När vi kom dit så spårade det ur en aning eftersom att lägenheten var total full med folk, och vi var ju 11 tjejer så flera drog och det var lite dramatiskt där ett tag haha... Men det löste sig tillslut och kvällen blev faktiskt lyckad!  Kom hem vid halv 4 och somnade som en stock, så har varit rätt seg hela dagen idag. Så nu måste jag sova, puss.
 
Sirin och jag

Kommentarer
Postat av: jenny

ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

2012-10-14 @ 21:48:17
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback