Vad gjorde jag igår

2012-10-28 / 19:28:00 © hejflisan.blogg.se
Hejhej. Tänkte bara skriva lite kort och berätta att igår så var jag på födelsedags middag hos min morbror,
det var hans sambo Camilla som fyllde år! Så vi åt jättegod mat och tårta till efterrätt osv,
och jag och min lillebror lekte med våra små kusiner nästan hela kvällen.
Vid 10 tiden så tog jag en buss mot Hässelby där min pojkvän befann sig med några polare.
Så resten av kvällen och natten spenderades där. Det var jätte trevligt
men jag var lite små trött efter allt lekande med mina busiga kusiner som är 3 och 8 år.
Här får ni två bilder på mig och min lillebror som han tog innan vi åkte på middagen.
Lite kul att han har blivit längre än mig... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback