3 september 2012

2012-09-03 / 20:03:29 © hejflisan.blogg.se
Nej men hej! Hade nästan glömt bort att jag har en blogg, hehe eller nja...
Har inga roliga bilder att lägga upp just nu och då är det inte kul att blogga. Det är ju så, bilderna gör bloggen!
Men nu när jag ändå skriver så kan jag väll passa på att berätta att jag mår bra,
har haft en jätte rolig helg med pojkvännen och Adde!
Skoladagen idag var kort, slutade vid 12:25 och då åkte jag direkt till Kalle och mös.
Vi köpte massa godis och bullar och kollade på en jättespännande film.
Ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt, känner mig trött. 
Var precis på visning, en jättefin trea som min pappa, min lillebror och jag är lite sugna på.
Mina föräldrar ska skiljas, så det är fullt upp just nu med att hitta nya lägenheter. :/
Det känns jobbigt och sorgligt, samtigit som det känns ganska spännande att flytta och allt sånt.
Det är väll bara att hoppas att allt ska bli bra tillslut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback