Mobil inlägg

2012-09-05 / 21:59:00 © hejflisan.blogg.se

Hej där! Just nu skriver jag från min iphone. Ligger i sängen och små kollar lite på någon dålig serie på 6an.

Idag har jag varit i skolan, slutade tidigt och åt lunch med Michaela.
Sen åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag träffade Sirin inne i fridhemsplan för en lite promenad.

Super kul att träffa henne igen, det var så länge sen!
Sen så träffade jag Sanna en snabbis nu på kvällen, tog en mini promenad och snackade lite.

Sen så har jag bara pluggat lite till ett svenska prov jag har i morgon!
På fredag blir det Kapten röd på grönan! Tagga! Haha


Kommentarer
Postat av: sanna

Kikar in och hoppas att du har en bra Lördag! :)
Är allt bra med dig? :)

Kramar.

2012-09-08 @ 10:29:39
URL: http://erikssonsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback