@ Mom's place

2013-04-12 / 22:12:00 © hejflisan.blogg.se
Hallå hallå! Hur mår ni? Jag mår bra, lite trött bara... Hade ett rätt stort Naturkunskaps prov idag, det gick inte så bra.
Så nu pratar vi inte mer om det. Skulle egentligen träffat min babe Sirin ikväll, men det blev inte så
då jag flyttade till mamma idag och vi hade lite finmiddag och familjemys.
Får träffa min babe i veckan sen istället! 
 
Imorgon ska vi till Ikea och köpa lite små grejer som tavlor och speglar osv, det blir riktigt fint här hemma! Sen ska jag på tjejmiddag hos Johanna. Det ska bli mysigt! Nu ska jag fortsätta att titta på tv med min mammi, vi såg Skavlan och där var det med en tjej som hette Maria Mena, hon är typ känd i Norge... Hon sjöng skitbra faktiskt, här är hennes nya låt Fuck you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback