Leo and Skulls

2013-04-02 / 21:53:00 © hejflisan.blogg.se
Hello bloggen! Jag kom precis hem. Har varit med min bestie Sirin i Kista och kollat runt i butiker och ätit middag.
Det var jättemysigt att träffa henne, det var ju ett tag sen nu också! Vi har alltid så kul, spelar ingen roll vad vi gör.
Hon är min bestie, och vi kom på att vi faktiskt varit vänner ett bra tag nu. Kommer ihåg när vi båda var små fjortisar som stod nere vid tunnelbanan vid vår skola och kedjerökte på rasterna, haha vi var så små och tyckte vi var så stora och coola.
Vilken tur att man växer upp haha! ;)
 
Köpte två stycken scarfs i Kista, älskar dom! Dom kommer nog bli fina till min skinnjacka när det blir lite varmare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sirin

De är sjukt snygga! Löööve it :) love u bestie! <3

2013-04-03 @ 01:38:41
Postat av: Jojo

va snygga!! jag älskar scarfs, ska nog köpa lite nya nu till våren. man livar upp typ en tråkig jacka eller kappa med en snygg scarf =)

2013-04-12 @ 17:36:24
URL: http://missjojo.se
Postat av: Sofia

Riktigt snygga!

2013-04-12 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback