Drunknar

2013-02-18 / 21:18:00 © hejflisan.blogg.se
Jag drunknar snart i allt plugg! Har så himla mycket i skolan den här veckan, matteprov, naturkunskapsprov, svenska romananalys inlämning och massa andra småsaker som måste bli klara... Segt som fan.
Men iallafall, idag slutade jag skolan efter klockan 12 någon gång, och då lunchade jag med min babe Kajsa. Sedan åkte jag direkt till gymmet där jag körde ben och rumpa stenhårt, kommer säkert inte kunna gå imorgon haha. Sen så har resten av dagen bestått av plugg och lite rensning inför flytten här hemma. Nu har jag precis läst ut boken Här ligger jag och blöder som jag ska skriva en romananalys till. Hoppas ni har haft en bra dag! Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback