6 mars 2013

2013-03-06 / 15:20:00 © hejflisan.blogg.se
Hej, hur är det med er? Idag hade jag bara två lektioner i skolan, matte och spanska. Hade även sovmorgon till 10 så passade på att sova hos min pojkvän. Skönt! Efter skolan lunchade jag med Michaela och Kajsa, de var mysigt! Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt. Ikväll ska vi på teater med skolan, Stockholms stadsteater, vi ska se Ett dockhem. Hoppas den är bra!
Är super sugen på att shoppa! Det finns så himla mycket fint i butikerna just nu. Är sugen på en ljus/beige väska, ljusa byxor, naglack i härliga färger, vita sneakers och så behöver jag ett par solglasögon! Får försöka hitta någon som orkar springa runt på stan med mig haha... Och just det! På lördag flyttar vi, det ska bli så himla skönt samtidigt som det ju känns lite sorgligt såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback