Min helg

2013-03-25 / 21:38:00 © hejflisan.blogg.se
Hejhej på er! Nu fick jag helt plötsligt lust att skriva ett inlägg. Tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen.
I fredags var jag på tjejmiddag hos Kajsa, det var jätte trevligt och gott. I lördags åkte jag ner till Småland med min pojkvän och hans familj. Vi firade hans mormor som fyllt 75 år. Det var också trevligt, det ända jobbiga var den otroligt långa bilresan dit och hem igen. Mina ben nästan knakade när jag gick ur bilen haha... Vi kom hem därifrån ungefär klockan 3 på söndag morgon, så jag sov hos min pojkvän. Och igår så följde jag med honom och köpte jeans och sedan träffade vi Adde. Kvällen avslutades med en jättegod middag och öl hemma hos honom. Det var min helg det! Hur har ni haft det? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback